sobota 4. októbra 2014

 Jablkový ocot a jeho účinky...

 


Asi tak pred polrokom som mala problémy s trávením, vyskúšala som teda jablčný ocot. Naozaj mi veľmi pomohol a problémy ustúpili, peristaltika čriev opäť začala naplno fungovať a stačili len nejaké 4 dni užívania.






Dnes som si opäť povedala, že ho začnem užívať. Jablčný ocot je veľmi dobrý na posilnenie imunity a práve v tomto sychravom jesennom období sa takáto posila zíde. Navyše pomáha s chudnutím, konkrétne znižuje chuť na jedlo a hlavne sladké, pretože vytvára neutrálne prostredie v žalúdku (áno, hoci je to ocot) a urýchľuje metabolizmus.




Z výskumov vyplynulo, že pri dlhodobom užívaní pôsobí ako prevencia proti rakovine hrubého čreva. Keďže má antiseptické účinky, hravo si poradí aj so zápchou aj s hnačkou.




Užívanie jablkového octu:
- najlepšie je do 2dcl pohára s vodou zamiešať jednu polievkovú lyžicu, kto takúto silnú chuť neznesie, môže byť aj kávová lyžička. Neodporúčam ale primiešavať med alebo cukor, len ocot a voda! - vtedy to funguje najlepšie.
- takto to užívajte 2 týždne, potom týždeň pauza a ptom môžete zas pokračovať a dookola... :)


  Ja som si kupovala presne túto značku v zdravej výžive, stál okolo 2 eur :) V predajni DM majú svoju značku alnatura a ten vychádza na 1,60 :)
Tak veľa zdravia!
M✿

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára